.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازي اولين دوره آموزش سربازي در جزيره " آشوراده"
معاون هماهنگ کننده استان گلستان در مراسم افتتاحيه مرکز آموزش سربازي جزيره آشوراده شهرستان بندرترکمن تاکيد کرد : با توجه به نياز سازمان بويژه در کلانتري و پاسگاه هاي مرزي، ساحلي تعداد 400 نفر از مشمولين جهت طي دوره سربازي در اين مرکز فراخواني شدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز سرهنگ پاسدار ولي الله رضايي، با اهميت توصيف کردن خدمت سربازي در اسلام گفت : خدمت و جهاد در راه خدا انسان را به

معاون هماهنگ کننده استان گلستان در مراسم افتتاحيه مرکز آموزش سربازي جزيره آشوراده شهرستان بندرترکمن تاکيد کرد : با توجه به نياز سازمان بويژه در کلانتري و پاسگاه هاي مرزي، ساحلي تعداد 400 نفر از مشمولين جهت طي دوره سربازي در اين مرکز فراخواني شدند.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز سرهنگ پاسدار ولي الله رضايي، با اهميت توصيف کردن خدمت سربازي در اسلام گفت : خدمت و جهاد در راه خدا انسان را به بزرگترين و بالاترين درجات نائل مي گرداند.

 معاون هماهنگ کننده استان گلستان افزود: يکي از مهمترين مقوله خدمت سربازي، آموزش، آمادگي و تربيت براي دفاع از نظم و امنيت کشور است چرا که امنيت در هر کشوري باعث رونق اقتصادي ، سياسي ، فرهنگي و اجتماعي مي شود.                                                   

سرهنگ پاسدار رضايي نژاد در مورد هدف ديگر از خدمت سربازي گفت: دومين هدف از خدمت سربازي مقاوم شدن براي ادامه زندگي و موفقيت در برابر ناملايمات است. در اين دوران است که انسان با محدوديتها و محروميت هايي مواجه مي شود و سپس در برابر ناملايمات زندگي مي تواند مقاوم و آماده باشد.

 در اين مدت که قبل از ورود جوان به جامعه مي باشد، نحوه مقابله با سختي و مشکلات، مديريت، سلسله مراتب را مي آموزد و در حقيقت سربازي بسان يک دانشگاه است که راه صحيح زندگي را به انسان مي آموزد و حقايق اجتماعي را به وي گوشزد مي نمايد.

 وي گفت در حقيقت فردي که تا ديروز مطالبه مي کرد و بايد به خواسته هايش عمل مي شد، حال بايد خواسته هاي ديگران را بدون هيچ اعتراضي بپذيرد. سربازخانه فرهنگ زندگي جديد و گذر از خانه به اجتماع را پايه گذاري ميکند.

معاون هماهنگ کننده استان گلستان در پايان اظهار اميدواري کرد، سربازان با نگرش مثبت و ارائه خدمت خوب با کوله باري از تجربه به سوي آينده خود گام بردارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.